Eurobus

  • Évértékelő
  • Flickr albumok

Települések

Budapest (17) Fót (1) Hódmezővásárhely (1) Komló (1) Nyíregyháza (1) Prága (1) Székesfehérvár (1) Szolnok (1) Tatabánya (1) Veszprém (1)

Blogajánló

  • BusWord blog
  • Csengessünk blog
  • Hova megy ez a vonat?
  • Kárpátbusz
  • RegionalBahn
  • Sétáló Budapest

Feedek

  • RSS 2.0
    bejegyzések, kommentek
  • Atom
    bejegyzések, kommentek
XML

Egyéb

Modulok a 191-esen

Modulok a 191-esen

›
Modulok a 191-esen

2016/5/16 : Eurobus Online Szólj hozzá!

A pünkösdi hosszúhétvégén a 16-os vonalcsoport és a 27-es buszjárat után a 191-esen is debütáltak a BKV kis elektromos buszai. Ma még csak egy óbudai Citaroval felváltva volt, viszont hétköznapokon - elvileg - már 4 kis Modulo lesz a vonalon. Igazából a 27-es mellett ez az egyik legjobb terep nekik, az emelkedős - lejtős szakaszok és a viszonylag kis fordulóidő miatt. Emelett az már csak plusz, hogy végre teljesen visszamidisedik a vonal, a hosszú ideje tartó csak szóló, illetve vegyesen szóló - midi - U10 feállások után. 

Remélem beválnak. 

S jöjjön pár kép a vonal történelméből, a teljesség igénye nélkül.

  • A 405-ösök 1996-os megjelenése óta midis vonal a 191-es, ahol a sorozat számos gondja és problémája ellenére az utóbbi évek kocsihiányból adódó visszaszólósításáig tartották is magukat a 405-ösök.
  • Persze az első napokban is már azonnal pótlással kezdődött a pályafutásuk a vonalon. Itt egy 2011-es pillanat, a nyugati téri KT beugrása a vonalra.
  • Szintén egy gyakori pillanat 2011-ből.
  • A visszaszólósítást követően Óbuda legtöbb Ikarus 260-asa megfordult a vonalon, de néha érdekesebb is jutott, mint például egy ex. Hajdús 263-as.
  • A szólókorszakban a Citarók megjelenésével a 191-esre is jutott belőlük, mint AP szám.
  • Kelenföld megjelenésével a vonalon nemcsak 7700-as volvók jutottak ide, hanem egy forgalmi erejéig midi, vagy hozzá hasonló kocsi is. Midiként épp a DUH-ból épített LZZ-332 néha ellátogatott a vonalra.
  • Viszont a Solaris U10-ek megérkezésük után gyakori vendégek voltak. Kezdeti időkben, amíg három Solaris volt állományban, csupán egy-egy hetes vendégszereplésük volt, melyeket a 203-as megszünése után a Kontak Busz MAN-je illetve Centrolinere váltott pár nyári hónap erejéig. A negyedik U10-es megérkezése után állandóvá vált hétköznapokon az egy darab Solaris a vonalon.
  • A Karsanok megérkezte után, 2016 elején újra megjelentek a ‘klasszikus‘ 405-ösök a vonalon. A Modulók forgalombaállása előtt voltak olyan napok, hogy az U10-es mellett csak ők futottak.
  • A Karsanok megérkezte után, 2016 elején újra megjelentek a ‘klasszikus‘ 405-ösök a vonalon. A Modulók forgalombaállása előtt voltak olyan napok, hogy az U10-es mellett csak ők futottak.
  • Hogy még vegyesebb legyen a kép, hétköznap is adott a kelenföldi számok mellé Óbuda is. Hol egy 260-as, hol egy Citarot. Utólag már nehéz visszakövetni a párhetente változó kiadási rendre.

Facebook Tumblr Tweet Pinterest Tetszik
0
Szólj hozzá!

Ajánlott bejegyzések:

  • Nyugati kizárása, 2021 - vonatpótlók Nyugati kizárása, 2021 - vonatpótlók

A bejegyzés trackback címe:

https://eurobus.blog.hu/api/trackback/id/tr308723610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása
Dashboard